Generació de nous ingressos i recursos
Què hi trobaràs?
Tots els clubs s’enfronten diàriament a l’àrdua tasca de “buscar” patrocinadors i generar nous clients per garantir la seva viabilitat. En un moment on les subvencions i ajudes públiques han deixat de ser la font de finançament de molts clubs i federacions, aquests han tingut que activar la seva xarxa comercial per a generar aquelles inversions necessàries.
La majoria de clubs, no disposen d’una estructura professional que els permeti treballar amb paràmetres empresarials. En aquest sentit, la majoria de directius de clubs han fet servir contactes personals o han aconseguit involucrar econòmicament a pares i a mares de jugadors i jugadores dels clubs.
- Pla de màrqueting i comunicació
- Programa de patrocini
- Captació de clients
Els continguts
- El pla de màrqueting i el pla comercial
- Tipus de patrocini i de patrocinadors
- L’activació del patrocini
- El ROI i la monetització
- Recursos atípics
- Eines de gestió
- Estudi de cas